r.1960 400 Superfast II Pininfarinova studie karoserie, postavená na funkčním podvozku z typu 400 Superamerica. - č. podvozku: 2207SA - motor: V12 , 4,0L - výkon: 340 koní | |
r.1962 400 Superfast III Další Pininfarinova studie postavená na stejném podvozku jako 400 Superfast II. - č. podvozku: 2207SA - motor: V12 , 4,0L - výkon: 340 koní | |
r.1962 400 Superfast IV Třetí a poslední Pininfarinova studie postavená na podvozku 2207SA. - č. podvozku: 2207SA - motor: V12 , 4,0L - výkon: 340 koní | |
r.1965 Dino 206 S Designérská studie Pininfariny budoucího typu Dino 206 GT. Byla vyrobená pouze jako nepojízdná maketa a podélně umístěný motor byl také maketou. - č. podvozku: 0840 | |
r.1966 365 P Speciale Plně funkční tří-místná studie od Pininfariny. Jako základ použili upravené šasi typu 250 LM, na které namontovali upravený motorz typu 365 California, jiný interiér a speciální karoserii. První vůz dostal Giovanni Agnelli, druhý Luigi Chinetti. - č. podvozku: 8815 a 8971 - motor: V12 , 4,4L - výkon: 380 koní - hmotnost: 1020 kg | |
r.1967 Dino 206 Pf. Prototipo Speciale Funkční Pininfarinova studie se speciální karoserií ze sklolaminátu, pro kterou použilipodvozek a motor závodního vozu Dino 206 S. - č. podvozku: 034 - motor: V6 , 2,0L - výkon: 218 koní - hmotnost: 700 kg | |
r.1968 250 P5 Aerodynamická a designová studie Ferrari a Pininfariny, postavená na starším šasizávodního vozu Dino 206 S, s novým tří-litrovým motorem vyvíjeným pro závodní 312 P. - č. podvozku: 0862 - motor: V12 , 3,0L - výkon: 400 koní - hmotnost: 664 kg | |
r.1968 P6 Pininfarinova studie, podle jejíž designu pozděj vznikl sériový typ Berlinetta Boxer.Vůz postavili na nepoužitém šasi typu Dino 206 S s motorem ze studie 250 P5. - č. podvozku: 036 - motor: V12 , 3,0L - výkon: 400 koní | |
r.1969 512 Speciale Futuristický koncept od Pininfariny, postavený na poškozeném šasi typu 312 P, s motoremz typu 612 CanAm.. - č. podvozku: 0868 - motor: V12 , 6,2L - výkon: 620 koní | |
r.1970 Modulo Další Pininfarinova futuristická studie. Tentokrát využil upravené šasi typu 612 CanAma motor nového závodního vozu 512 S. - č. podvozku: 0864 - motor: V12 , 5,0L - výkon: 550 koní - hmotnost: 900 kg | |
r.1974 Studio Cr25 Pininfarinova aerodynamická studie s motorem z typu Berlinetta Boxer, který byl aleumístěný vpředu. - motor: V12 boxer , 4,4L - výkon: 360 koní | |
r.1976 308 Rainbow Designérská studie od Bertoneho, postavená na typu Dino 308 GT/4. - č. podvozku: 12 788 - motor: V8 , 3,0L - výkon: 255 koní | |
r.1980 Pinin Čtyřdveřová Pininfarinova studie vozu s vpředu umístěným motorem z typu 512 BB. - č. podvozku: 20 263 - motor: V12 boxer , 5,0L - výkon: 340 koní - hmotnost: 1830 kg | |
r.1987 408 4RM Koncept dvoumístného vozu Ferrari a pohonem všech kol.Poháněl jej uprostřed umístěný 4-litrový motor vycházející z typu 328 GTB. - č. podvozku: 70 183 a 78 510 - motor: V8 , 4,0L - výkon: 300 koní - hmotnost: 1260 až 1343 kg | |
r.1989 PPG Pace Car Vůz na základě typu Mondial T byl postavený podle návrhu I.DE.A Institute prospolečnost PPG Industries a měl sloužit jako Safety Car v sérii IndyCar. - č. podvozku: 76 390 - motor: V8 , 3,4L - výkon: 290 koní | |
r.1989 Mythos Pininfarinova designérská studie, pro kterou použil šasi a pohon z Testarossy. - motor: V12 boxer , 5,0L - výkon: 390 koní - hmotnost: 1250 kg | |
r.2000 Rossa Pininfarinova designérská studie k 70-tému výročí firmy, pro kterou použil šasi a pohon z modelu 550 Maranello. - č. podvozku: 104 982 - motor: V12 , 5,5L - výkon: 485 koní | |
r.2005 GG50 Čtyřmístný koncept Giorgetta Giugiara k 50. výročí své designérské práce, postavenýna základě typu 612 Scaglietti. - motor: V12 , 5,75L - výkon: 540 koní | |
r.2007 Millechilli Projekt vozu vyrobený Ferrari ve spolupráci s univerzitami, který měl představovat konceptbudoucích lehčích vozů. - hmotnost: 1000 kg | |
r.2013 Pininfarina Sergio Koncept vozu od Pininfariny, postavený na základě typu 458 Italia. - motor: V8 , 4,5L - výkon: 570 koní |
Copyright © 2012-2024 , Ferrari-Data.cz , E-mail