www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  Mondial  8



Ferrari_Mondial_8   Ferrari_Mondial_8



Základní údaje
Období výroby 1980-1982
Počet vyrobených vozů 703
Původní cena 24 500 GBP    ,    64 600   až   67 500 USD
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F106 B 000
Tipo F106 B 040    - U.S. verze
Uložení před zadní nápravou - příčně
Konstrukce V8  ,  90°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 9,0 litrů
Zdvihový objem 2927 cm3
Vrtání / Zdvih 81 / 71 mm
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Bosch K-Jetronic
Zapalování elektronické zapalování Marelli Digiplex MED se dvěma rozdělovači  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 157 kW (214 k)  při 6600 ot/min
151 kW (205 k)  při 6600 ot/min    - U.S. verze
Točivý moment 243 Nm  při 4600 ot/min
245 Nm  při 5000 ot/min    - U.S. verze
Maximální otáčky + ostatní max. - 7700 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná
1.st 3,077:1      (3,419:1)             (v závorkách včetně 1,11:1)
3,230:1      (3,588:1)    - U.S. verze
2.st 2,118:1      (2,353:1)
3.st 1,524:1      (1,693:1)
4.st 1,120:1      (1,244:1)
5.st 0,827:1      (0,919:1)
0,857:1      (0,952:1)    - U.S. verze
R.st 2,923:1      (3,248:1)
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálý převod 1,11:1  (27/30)    x    4,06:1  (16/65)
1,11:1  (27/30)    x    3,71:1  (17/63)    - U.S. verze
Podvozek
Typ šasi Tipo F108 AL 100
Rám prostorový z ocelových trubek  +  zadní trubkový ocelový podrám
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče Koni , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  282x22 / 297x20 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2 + 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál ocelová + hliníková přední kapota a kryt motoru
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4580 x 1790 x 1250 mm
4640 x 1790 x 1260 mm    - U.S. verze
Rozvor náprav 2650 mm
Rozchod kol    (p/z) 1495 / 1517 mm
1513 / 1535 mm    - U.S. verze
Objem kufru 300 litrů    - zadní
250 litrů    - zadní     - U.S. verze
Nádrž 84 litrů
70 litrů    - U.S. verze
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1445 kg
1535 kg    - U.S. verze
Pohotovostní hmotnost 1504 kg
1586 kg    - U.S. verze
Celková hmotnost 1900 kg    - všechny verze
Kola    (všechny) 180 TR 390
Pneumatiky    (všechny) 240/55-390
Výkony
Maximální rychlost 230 km/h      (při  7200 ot/min)
223 km/h      (při  6600 ot/min)    - U.S. verze
Zrychlení    z 0 na 96 8,2s        - test
9,3s        - test    (U.S. verze)
Zrychlení    z 0 na 161 27,8s      - test    (U.S. verze)
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 15,0s
16,5s    - U.S. verze
Pevný start    1 km 28,0s
30,2s    - U.S. verze
Čísla podvozků
31 075   až   41 727
Poznámky


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail