www.Ferrari-Data.cz


FERRARI   Dino  246  P



Ferrari_Dino_246_P_#004_1967   Ferrari_Dino_246_P_#004_1967



Základní údaje
Období výroby 1967
Počet vyrobených vozů 1
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ Tipo 228
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V6  ,  65°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2405 cm3
Vrtání / Zdvih 90 / 63 mm
Kompresní poměr 11,2:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Lucas
Zapalování jedno-cívkové zapalování s jedním rozdělovačem Marelli  ,  dvě svíčky na válec
Výkon 183 kW (249 k)  při 8500 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 585
Rám polomonokok  =  ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami , spojujícími
strukturu sklolaminátové podlahy
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče Koni , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling  ,  265 / 260 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari - Drogo
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3875 x 1680 x 972 mm
Rozvor náprav 2280 mm
Rozchod kol    (p/z) 1392 / 1414 mm
Objem kufru
Nádrž
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) hořčíkové Campagnolo
13"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-13   ,   7,00-13
Výkony
Maximální rychlost
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
004
Poznámky
Podvozek č. 004 byl vyrobený v roce 1966 jako typ Dino 206 S.

Pro závody Targa Florio  a  Nürburgring v roce 1967 ale dostal větší motor V6  2,4 litru z monopostu 246 F1/66 - pak byl
označovaný jako Dino 246 P.

Motor se neosvědčil , a tak v roce 1968 namontovali zpět původní motor V6  2,0 litru.


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail