y ??/tr>
www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  575  M   Maranello



Ferrari_575_M_Maranello   Ferrari_575_M_Maranello



Základní údaje
Období výroby 2002-2006
Počet vyrobených vozů 2056
Původní cena 221 800   až   231 200 USD    ,    154 300 GBP    ,    cca 7,5 mil. Kč
Určení cestovní
Motor
Typ Tipo F133 E
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  z hliníkové slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné ozubeným řemenem
Mazání mazání se suchou vanou    - 10,0 litrů
Zdvihový objem 5748 cm3
Vrtání / Zdvih 89 / 77 mm
Kompresní poměr 11:1
Příprava směsi vícebodové nepřímé elektronické vstřikování Bosch Motronic ME 7.1.1
Zapalování elektrostatické zapalování Bosch Motronic ME 7.1.1  ,  jedna svíčka na válec
Výkon 379 kW (515 k)  při 7250 ot/min
Točivý moment 588 Nm  při 5250 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7500 ot/min
Pohon
Převodovka 6°   manuální        (jen 177 vozů)
6°   sekvenční automat F1    (250 ms)   - na přání
1.st 3,153:1
2.st 2,176:1
3.st 1,565:1
4.st 1,185:1
5.st 0,935:1
6.st 0,757:1
R.st 2,384:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál  +  Elektronika - samosvorný diferenciál
- pohon zadních kol
- kontrola trakce:  ASR
Stálý převod 3,91:1  (11/43)
Podvozek
Typ šasi Tipo F133 EB M
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče Mannesmann-Sachs (dvě úrovně nastavení ,
systém Skyhook) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
elektronicky nastavitelné hydro-pneumatické tlumiče Mannesmann-Sachs (dvě úrovně nastavení ,
systém Skyhook) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) standardní:
kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  ocelové  ,  330x32 / 310x28 mm  ,  4 / 4 pístky  ,
ABS / EBD

paket GTC:
kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  keramicko-uhlíkové  ,  398x36 / 360x34 mm  ,
6 / 4 pístky  ,  ABS / EBD
Řízení hřebenové  s posilovačem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina
Materiál hliníková + ocelové dveře
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4550 x 1935 x 1277 mm
Rozvor náprav 2500 mm
Rozchod kol    (p/z) 1632 / 1586 mm
Objem kufru 185 litrů
Nádrž 110 litrů
Suchá hmotnost 1620 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1730 kg
Celková hmotnost 2050 kg
Kola    (p/z) 8,5J x 18"   ,   10,5J x 18"
8,5J x 19"   ,   10,5J x 19"    - paket GTC
Pneumatiky    (p/z) 255/40 ZR 18   ,   295/35 ZR 18
255/35 ZR 19   ,   305/30 ZR 19    - paket GTC
Výkony
Maximální rychlost 325 km/h
Zrychlení    z 0 na 100 4,25s
4,20s      - F1
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200 12,80s
12,75s    - F1
Pevný start    400 m 12,30s
12,25s    - F1
Pevný start    1 km 22,0s
21,9s      - F1
Čísla podvozků
Poznámky
V roce 2006 si nechal Japonec Jošijuki Hajaši překarosovat dva vozy u karosárny Zagato  =  575 GTZ.
Do roku 2010 bylo vyrobeno celkem 6 vozů 575 GTZ.


home

Copyright ©  2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail