www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  333  SP



Ferrari_333_SP_#003   Ferrari_333_SP_#003



Základní údaje
Období výroby 1994-2001
Počet vyrobených vozů 40
Původní cena 1 000 000 USD
Určení závodní prototyp
Motor
Typ Tipo F130 E
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  65°  ,  blok ze speciální litiny  ,  hliníkové hlavy válců
Rozvody ventilů DOHC  ,  5 ventilů na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 3997 cm3
Vrtání / Zdvih 85 / 58,7 mm
Kompresní poměr 13:1
Příprava směsi elektronické vstřikování Weber-Marelli SPI
Zapalování elektrostatické zapalování Magneti Marelli , jedna svíčka na válec
Výkon 478 kW (650 k)  při 11 000 ot/min
423 kW (575 k)  při 11 000 ot/min    - s restriktorem o průměru 48 mm
Točivý moment 441 Nm  při 9000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 11 750 ot/min
Pohon
Převodovka 5°   sekvenční
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka čtyř-kotoučová
Diferenciál samosvorný diferenciál  ,  pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi
Rám vana z uhlíkových vláken s hliníkovými voštinami  ,  motor napevno připevněný k šasi jako nosná
část zadní nápravy
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , hydraulické teleskopické
nastavitelné tlumiče s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , hydraulické teleskopické
nastavitelné tlumiče s vinutými pružinami na pákovém mechanismu (Pushrod) , příčný stabilizátor
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Brembo  ,  355 / 355 mm
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Ferrari-Dallara
Materiál z uhlíkových vláken  a  kompozitu Nomex
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4569 x 2000 x 1025 mm
Rozvor náprav 2740 mm
Rozchod kol    (p/z) 1660 / 1572 mm
Objem kufru
Nádrž 70   nebo   100 litrů     - podle pravidel příslušné závodní série
Suchá hmotnost 860 kg
Hmotnost bez paliva 899 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) 11,5 x 17"   ,   14,5 x 17"
Pneumatiky    (p/z) slicky
25-11,5-17   ,   27,5-14,5-17
Výkony
Maximální rychlost 298   až   368 km/h      (podle převodů a přítlaku)
Zrychlení    z 0 na 100 3,3s
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
001  ,  002  ,  003  ,  004    až    041      (číslo 013 bylo u podvozků vynechané)
Poznámky
Tento závodní prototyp vyvinulo Ferrari va spolupráci s firmou Dallara.
Ve firmě Dallara se vyráběla i první ze čtyřech sérií vozů.  Další série vyráběla a upravovala firma Michelotto.

č.p. 001 - 015      r. 1994-1995      14 vozů      Dallara
č.p. 016 - 022      r. 1997-1998      7 vozů        Michelotto série I
č.p. 023 - 034      r. 1998-1999      12 vozů      Michelotto série II
č.p. 035 - 041      r. 2001                7 vozů        Michelotto série III

okruh Fiorano  -  1:11 min


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail