www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  312  P



ferrari_312p_#0872   ferrari_312p_#0870



Základní údaje
Období výroby 1969
Počet vyrobených vozů 3
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů DOHC  ,  4 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 2990 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 53,5 mm
Kompresní poměr 11:1
Příprava směsi nepřímé mechanické vstřikování Lucas
Zapalování jedno-cívkové zapalování Dinoplex s jedním rozdělovačem , jedna svíčka na válec
Výkon 309 kW (420 k)  při 9800 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   synchronizovaná    (zn. Ferrari)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka dvou-kotoučová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 615
Rám polomonokok  =  ocelový trubkový prostorový rám s nosnými hliníkovými výztuhami
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , více-prvkové závěsy (jednoduché horní rameno , obrácený spodní závěs ,
zdvojené podélné vzpěry) , vinuté pružiny , hydraulické teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  vnitřně chlazené  ,  Girling
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba
Materiál sklolaminátová  s oddělitelnou přední a ocasní částí   (č.p. 0868 - původně hliníková)
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4230 x 1980 x 890 mm
Rozvor náprav 2370 mm
Rozchod kol    (p/z) 1485 / 1500 mm
Objem kufru
Nádrž 120 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 680 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) hořčíkové Campagnolo
15"
Pneumatiky    (p/z) 4,75-10,30-15   ,   6,00-13,50-15
Výkony
Maximální rychlost 320 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0868  ,  0870  ,  0872
Poznámky
Karoserie kupé se v roce 1969 používala pouze pro závod 24h LeMans.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail