www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  275  P



ferrari_275p_#0812   ferrari_275p_#0820



Základní údaje
Období výroby 1964
Počet vyrobených vozů v 6 podvozcích
Původní cena
Určení závodní prototyp
Motor
Typ
Uložení před zadní nápravou - podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání se suchou vanou
Zdvihový objem 3286 cm3
Vrtání / Zdvih 77 / 58,8 mm
Kompresní poměr 9,7:1
Příprava směsi 6 karburátorů Weber 38 DCN
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 235 kW (320 k)  při 7700 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 5°   nesynchronizovaná
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka více-lamelová
Diferenciál samosvorný diferenciál ZF  ,  pohon zadních kol
Stálé převody
Podvozek
Typ šasi Tipo 564 B
Rám prostorový z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Zadní náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , hydraulické
teleskopické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) kotoučové
Řízení hřebenové
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Fantuzzi
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4160 x 1675 x 1055 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1350 / 1340 mm
Objem kufru
Nádrž 130 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 755 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (p/z) drátěné
15"
Pneumatiky    (p/z) 5,50-15   ,   7,00-15
Výkony
Maximální rychlost 290 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0812  ,  0814  ,  0816  ,  0818  ,  0820  ,  0822
Poznámky
Všechny podvozky měly před a potom i jiné motory V12  3,0 a 4,0 litru.  Ty byly označované jako 250 P  a  330 P.

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail