www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GT  Interim



ferrari_250gt_interim_#1509GT   ferrari_250gt_interim_#1509GT



Základní údaje
Období výroby 1959
Počet vyrobených vozů 7
Původní cena
Určení cestovní / závodní
Motor
Typ Tipo 128 D  a  DF
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 8,5:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 36 DCZ/3
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli , jedna svíčka na válec
Výkon 176 kW (240 k)  při 7000 ot/min    až
191 kW (260 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment 262 Nm  při 5000 ot/min    až
276 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st 2,536:1
2.st 1,777:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
R.st 2,955:1
Spojka dvou-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)   ,   4,25:1 (8/34)   ,   4,00:1 (8/32)   ,   3,77:1 (9/34)  ,  3,66:1 (9/33)
Podvozek
Typ šasi Tipo 508 D  a  G
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové hydraulické
tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z)
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Pininfarina    - 1 ks   (první vůz)
Pininfarina / stavil Scaglietti      - 6 ks
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4200 x 1690 x 1260 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm
Objem kufru
Nádrž 100   až   136 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva 1050 kg
Pohotovostní hmotnost
Celková hmotnost
Kola    (všechny) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (všechny) 6,00-16
Výkony
Maximální rychlost 203   až   253 km/h      (podle stálého převodu  ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  6,00-16)
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
1377GT , 1461GT , 1465GT , 1509GT , 1519GT , 1521GT , 1523GT
Poznámky
Byl to mezi-typ mezi verzemi TdF  a  SWB , s podvozkem a motorem ještě z TdF , ale s karoserií podobnou už na SWB.


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail