www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GT  California  Spyder  LWB



ferrari_250gt_california_lwb_#1663GT   ferrari_250gt_california_lwb_#1505GT



Základní údaje
Období výroby 1957-1960
Počet vyrobených vozů 49
Původní cena 11 600  až  14 000 USD
Určení cestovní / závodní
Motor
Typ Tipo 128 C  ,  D  a  F
Tipo 168     - poslední vozy
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 8,5:1   až   9,5:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 36 DCZ/3
3 karburátory Weber 36 DCL/3    - alt.
3 karburátory Weber 40 DCL/6    - Competizione
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači Marelli (s jedním rozdělovačem - 128 C) ,
jedna svíčka na válec
Výkon 176 kW (240 k)  při 7000 ot/min    až
191 kW (260 k)  při 7000 ot/min
Točivý moment 240 Nm  při 4800 ot/min      (128 C)
262 Nm  až  276 Nm  při 5000 ot/min
Maximální otáčky + ostatní max. - 7500 ot/min
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st 2,536:1
2.st 1,777:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
R.st 2,955:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá      (128 C)
dvou-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)   ,   4,25:1 (8/34)   ,   4,00:1 (8/32)   ,   3,77:1 (9/34)  ,  3,66:1 (9/33)
Podvozek
Typ šasi Tipo 508 C  a  D
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , pákové
hydraulické tlumiče Houdaille , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové
hydraulické tlumiče Houdaille
Brzdy    (p/z) - bubnové
- kotoučové    - od r. 1959
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pinin Farina / stavil Scaglietti
Materiál - ocelová + hliníkové dveře a kapota    - 40 ks
- celá hliníková                                     - 9 ks   (Competizione)
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4400 x 1650 x 1400 mm
Rozvor náprav 2600 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm
Objem kufru
Nádrž 90   až   136 litrů
Suchá hmotnost
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1000   až   1100 kg
Celková hmotnost 1280   až   1380 kg
Kola    (všechny) drátěné Borrani
16"
Pneumatiky    (všechny) 6,00-16
Výkony
Maximální rychlost 203   až   253 km/h      (podle stálého převodu  ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  6,00-16)
Zrychlení    z 0 na 96 7,2s         (4,57:1)   - test
Zrychlení    z 0 na 161 16,4s       (4,57:1)   - test
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 15,6s       (4,57:1)   - test
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
0769GT   až   1715GT
Poznámky
LWB  =  Long Wheelbase  =  Passo Lungo


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail