www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  250  GT  Berlinetta  SWB



ferrari_250gt_berlinetta_swb_#2563GT   ferrari_250gt_berlinetta_swb_#2563GT



Základní údaje
Období výroby 1959-1962
Počet vyrobených vozů 166
Původní cena 12 950  až  13 600 USD    ,    6320 GBP
Určení cestovní / závodní
Motor
Typ Tipo 168  ,  168 B  a  168 F
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání mazání s mokrou vanou    - 10,0 litrů
Zdvihový objem 2953 cm3
Vrtání / Zdvih 73 / 58,8 mm
Kompresní poměr 9,2:1   až   9,7:1
Příprava směsi 3 karburátory Weber 36 DCZ/3     - Lusso
3 karburátory Weber 36 DCL        - Lusso
3 karburátory Weber 40 DCZ        - Competizione
3 karburátory Weber 40 DCL/6     - Competizione
3 karburátory Weber 46 DCF/3     - Competizione r.61
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 176 kW (240 k)  při 7000 ot/min    až
206 kW (280 k)  při 7000 ot/min
217 kW (295 k)  při 7500 ot/min    - Competizione r.61
Točivý moment 258 Nm  při 5000 ot/min    až
275 Nm  při 5000 ot/min
271 Nm  při 6000 ot/min    - Competizione r.61
Maximální otáčky + ostatní
Pohon
Převodovka 4°   synchronizovaná
1.st 2,536:1
2.st 1,700:1
3.st 1,256:1
4.st 1:1
R.st 2,955:1
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál  (samosvorný diferenciál ZF - na přání)  ,  pohon zadních kol
Stálé převody 4,57:1 (7/32)   ,   4,25:1 (8/34)   ,   4,00:1 (8/32)   ,   3,77:1 (9/34)   ,   3,66:1 (9/33)   ,
3,55:1 (9/32)   ,   3,44:1 (9/31)
Podvozek
Typ šasi Tipo 539
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , vinuté pružiny , teleskopické
tlumiče Koni , zkrutná tyč
Zadní náprava tuhá náprava , zdvojené podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , teleskopické
tlumiče Koni
Brzdy    (p/z) kotoučové  ,  Dunlop  ,  315 / 297 mm
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Pininfarina / stavil Scaglietti
Materiál - ocelová  +  hliníkové dveře , kapota a kufr    (verze Lusso)
- celá hliníková     (verze Competizione)
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 4150 x 1690 x 1260 mm
Rozvor náprav 2400 mm
Rozchod kol    (p/z) 1354 / 1349 mm
1378 / 1374 mm    - jiné kola
Objem kufru
Nádrž 90 litrů      - Lusso
120 litrů    - Competizione
Suchá hmotnost 965 kg      - Competizione
1016 kg    - Lusso
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 1020 kg    - Competizione r.61
1080 kg    - Competizione
1135 kg    - Lusso
Celková hmotnost 1390 kg
Kola    (všechny) drátěné Borrani
5,5 x 15"
5,5 x 16"    - alt.
Pneumatiky    (všechny) 185-15
6,70-15    - alt.
6,00-16    - alt.
6,50-16    - alt.
175-400   - alt.
Výkony
Maximální rychlost 188   až   250 km/h      (podle stálého převodu  ,  při 7000 ot/min  ,  pneu  185-15)
Zrychlení    z 0 na 100 6,6s   až   7,5s          - test
Zrychlení    z 0 na 160 16,2s   až   17,5s      - test
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m 14,6s                        - test
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
1539GT   až   4065GT
Poznámky
SWB  =  Short Wheelbase  =  Passo Corto

Vozy se vyráběly ve dvou verzích:
      - Lusso  (Strada)  =  cestovní    - 92 ks
      - Competizione     =  závodní     - 74 ks   (22 ks - Comp. 61)


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail