www.Ferrari-Data.cz


FERRARI  166 S  Allemano



ferrari_166_S_Allemano_#001S   ferrari_166_S_Allemano_#003S



Základní údaje
Období výroby 1948
Počet vyrobených vozů 2
Původní cena
Určení závodní
Motor
Typ Tipo 166
Uložení vpředu podélně
Konstrukce V12  ,  60°  ,  hlavy a blok z lehké slitiny
Rozvody ventilů OHC  ,  2 ventily na válec  ,  poháněné řetězem
Mazání tlakové mazání s mokrou vanou
Zdvihový objem 1995 cm3
Vrtání / Zdvih 60 / 58,8 mm
Kompresní poměr 7,5:1
Příprava směsi 1  nebo  3 karburátory Weber 32 DCF
Zapalování dvou-cívkové zapalování se dvěma rozdělovači , jedna svíčka na válec
Výkon 81 kW (110 k)  při 6000 ot/min
Točivý moment
Maximální otáčky + ostatní max. - 6050 ot/min
Pohon
Převodovka 5°    (třetí a čtvrtý stupeň synchronizovaný)
1.st ?
2.st ?
3.st ?
4.st ?
5.st ?
R.st ?
Spojka jedno-kotoučová  suchá
Diferenciál konvenční diferenciál , pohon zadních kol
Stálý převod
Podvozek
Typ šasi
Rám eliptický žebřinový z podélných a překřížených členů , z ocelových trubek
Přední náprava nezávislé zavěšení , dvojité příčné trojúhelníkové ramena , příčné listové pero , pákové
hydraulické tlumiče
Zadní náprava tuhá náprava , jednoduché podélné ramena , podélné poloeliptické listové pera , pákové
hydraulické tlumiče , zkrutná tyč
Brzdy    (p/z) bubnové  ,  hydraulicky ovládané
Řízení šnekové se segmentem
Karoserie
Počet sedadel 2
Design / Výroba Allemano
Materiál hliníková
Rozměry a hmotnosti
Délka x Šířka x Výška 3965 x ???? x 1309 mm    - Berlinetta
Rozvor náprav 2420 mm
Rozchod kol    (p/z) 1250 / 1200   nebo   1270 / 1250 mm
Objem kufru
Nádrž 72   až   80 litrů
Suchá hmotnost 800 kg
Hmotnost bez paliva
Pohotovostní hmotnost 900 kg
Celková hmotnost
Kola    (všechny) ocelové  ,  Rudge-Whitworth    - Barchetta
drátěné  ,  Rudge-Whitworth    - Berlinetta
15"
Pneumatiky    (všechny) 5,50-15   nebo   5,90-15
Výkony
Maximální rychlost 170 km/h
Zrychlení    z 0 na 100
Zrychlení    z 0 na 160
Zrychlení    z 0 na 200
Pevný start    400 m
Pevný start    1 km
Čísla podvozků
001S    - Barchetta
003S    - Berlinetta
Poznámky
001S - vůz vyrobený v únoru 1948
         - v roce 1951 zničený při závodě , šel do šrotu

003S - vůz vyrobený začátkem roku 1948
         - kolem roku 1951 rozbitý při nehodě , opravený a překarosovaný od firmy Colli
         - v roce 1958 opět rozbitý , šel do šrotu , zůstal jen motor s převodovkou

(podrobnosti viz Historie šasi)


home

Copyright © 2012-2024   ,   Ferrari-Data.cz   ,   E-mail